Klachten
Omhoog ]

 

Eigenlijk zitten we niet zo op jouw gezeur te wachten. We hebben weliswaar beloofd dat je hier kon klagen, maar van dat al dat zeuren, zeuren, zeuren, wordt je toch ook niet vrolijk. En wij al helemaal niet bedachten we ons net.

Om je toch een beetje tegemoet te komen. Hebben we de volgende klachtenregeling opgezet.

Voortaan zullen we alleen de belangrijke klachten behandelen. Als maatstaf hebben we gekozen voor geld. Ons argument daarvoor is eenvoudig. Indien de klager veel wil betalen om te worden gehoord, moet zijn klacht wel belangrijk zijn.

Hieronder de tabel met de normbedragen per 1 juli 2002. De bedoeling is dat deze bedragen jaarlijks worden verhoogt met 75%. Op deze manier wordt voorkomen dat men later alsnog met klachten komt aanzetten. 'Oude' klachten worden zo geweerd.

Normbedrag Duur klachtbehandeling
Minimum bedrag 300 10 min
       500 15 min
    1.000 20 min
    2.000 25 min
    4.000 35 min
10.000 45 min
20.000 60 min
50.000 62 min
Alles boven de 50.000 1 min voor iedere extra 10.000

Bedragen dienen te worden overgemaakt naar bankrekeningnummer 6844863444 van de Zwitserse Heidi Bank. Contant betalen is ook mogelijk. Er dient dan echter wel een toeslag van 80% te worden betaald. Deze toeslag is grotendeels noodzakelijk vanwege de extra steekpenningen die wij dan verschuldigd zijn.

Wij vertrouwen erop dat hiermee uw problemen zijn opgelost. Zoniet dan helpen wij u dan natuurlijk graag. Want dringende klachten moeten worden opgelost. Koste wat het kost!

Vriendelijke groet,

Namens LRW Humorblad,

 

I. Welters

 

Terug naar boven